Jak złożyć do Nas reklamacje?
- Nie przyjmujemy produktów przesyłanych do Nas za pobraniem
- Reklamacja powinna zawierać podstawowe dane, jak: Imię, Nazwisko, adres e-mail klienta, numer zamówienia oraz opis zgłaszanych zastrzeżeń. Prosimy o dołączenie do przesyłki dowodu zakupy
- Poinformujemy Ciebie jak najszybciej o naszej decyzji, na pewno nie później niż 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu
- W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, zwracamy koszty wysyłki naszego produktu.
- W przypadku, kiedy nie możemy zgodzić się z Twoją reklamacją, przysługuje Ci możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady te określone są w przepisach prawa regulujących ich zastosowanie i przebieg
- W przypadku wad towaru, możesz żądać od nas – na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r – kodeks cywilny (DZ.U. 2014 POZ. 21- TJ.; „KODEKS CYWILNY”) – naprawy naszego produktu, wymiany, obniżenia ceny produktu albo odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jak zwrócić do Nas produkt?
- Zgodnie z obowiązującymi przepisami klient dokonujący zakupu na odległość, poza miejscem wykonywania działalności spółki ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrotu produktu bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.
- Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży produktu wygasa po upływie 14 dni od dnia od otrzymania przesyłki z zamówionym przez Ciebie towarem.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, w terminie do 14 dni od otrzymania towaru, należy poinformować nas o decyzji o odstąpieniu od umowy sprzedaży towarów w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. poprzez przesłanie na adres e-mail: wplastrze@roisie.pl maila z imieniem, nazwiskiem i numerem zamówienia oraz informacją jakie produkty życzysz sobie zwrócić.
- W terminie do 14 dni od dnia, w którym prześlesz oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży i zamiarze zwrócenia zamówionych produkt należy zwrócić towar wysyłkowo w najtańszy możliwy sposób:
- zapakuj produkt w bezpieczne opakowanie
- umieść produkty w oryginalnych opakowaniach.
- załącz wypełniony formularz zwrotu do przesyłki
- załącz kserokopię potwierdzenia kosztu przesyłki w celu zwrotu poniesionych kosztów
- wyślij przesyłkę na nasz adres
- Zwracany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Zwracany produkt powinien posiadać wszystkie etykiety oraz powinien posiadać oryginalne opakowanie. Przy wysyłce zwracanego produktu bardzo prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki, aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
- Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności, w tym kosztów dostarczenia towarów zostanie dokonany niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że w sposób wyraźny złożysz inną dyspozycję.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania z powrotem zwracanych towarów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odesłania zwracanych towarów.
- Adres dokonywanych zwrotów jest następujący:
Pasieka Roi Się
Ul. Relaksowa 27
27-230
Brody